پرسش و پاسخ‌های متداول

حمل

چه روش‌های حمل‌ونقل در دسترس هستند؟

حمل‌ونقل به شهرهای کشور ایران با پست جمهوری اسلامی ایران برای شما ارسال می‌شود.

آیا حمل بین‌المللی انجام می‌دهید؟

اکین مفتخر است ضمن همکاری با بهترین سرویس‌های پستی و اطمینان از سلامت مرسوله‌های پستی می‌تواند محصولات تولیدکنندگان و فروشندگان کشور عزیزمان را به کشورهای دیگر برساند و به تقویت صادرات محصولات تولید داخلی کمک کند.

چه مدت طول می‌کشد تا بسته‌ام را دریافت کنم؟

بسته‌های پستی بسته به فاصله‌ی زمانی و نوع پستی که انتخاب کردید می‌تواند بین یک الی 3 روز طول بکشد.

پرداخت

چه شیوه‌های پرداختی موردقبول است؟

خریداران عزیز می‌توانند در هنگام خرید پرداخت از طریق درگاه بانکی را انتخاب کنند.

آیا خرید آنلاین امن است؟

بله، گروه نرم‌افزاری اکین مفتخر است که با تلاشی شبانه‌روزی، بستری امن و همچنین ارتباطی امن با درگاه بانکی خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورد.

سفارش و بازده

چگونه می‌توانم سفارش بدهم؟

وقتی‌که محصولی در وب‌سایت وجود دارد و گزینه‌ی سفارش محصول در کنار آن نمایش داده می‌شود بدان معناست که موجودی فروشنده/تولیدکننده به اتمام رسیده اما می‌تواند آن محصول را برای شما تهیه کند و در اسرع وقت برای شما ارسال کند. همچنین برخی از محصولات مانند تابلوی نقاشی، محصولات هنری و... را با هر طرح یا اندازه‌ای که می‌خواهید سفارش دهید و یا حتی با فروشنده‌ها در ارتباط باشید و محصول خود را از طریق اکین دریافت کنید.

چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی اکین در قسمت تماس با ما، لغو خرید خود را به پرسنل اکین اطلاع دهید.

آیا برای ایجاد یک سفارش نیاز به یک حساب کاربری دارم؟

بله؛ می‌توانید از بخش عضویت یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

چگونه می‌توانم سفارش خود را دنبال کنم؟

از طریق قسمت پیگیری سفارشات و واردکردن شناسه سفارش و یا تماس با دفتر اکین

چگونه می‌توانم یک محصول را بازگردانم؟

می‌توانید با دفتر اکین تماس بگیرید و با کارشناس مربوط صحبت کنید و ضمن بیان علت مرجوعی و بررسی آن توسط کارشناسان اکین، همکاران ما برای بازگردانی محصول با شما تماس می‌گیرند و نسبت به مرجوع آن اقدام می‌کنند.
ما برای کمک اینجا هستیم! تماس با ما

Main Menu